Nezařazené

Hloubková fyzio masáž

Sedavé zaměstnání, práce na počítači a jednostranný pohyb při sportu nám může pěkně zavařit. Vzniká bolest zad, šíje nebo beder. V takovém případě pomůže hloubková fyzio masáž. Tu nově nabízíme v našem zdravotnické zařízení Fyzioterra.

Jde o efektivní terapeutickou masáž, která uvolňuje hluboké vrstvy svalů hlavně okolo páteře, v oblasti beder, ramen, šíje a celých zad, ale také v oblasti pletence dolních a horních končetin. Hloubková fyzio masáž se zaměřuje na svalové skupiny nejblíže našim kostem a kloubům, speciálně na hlubší vrstvy svalstva a pojivové tkáně. Tato masáž obnoví naši fyzickou, svalovou i psychickou pohodu.

Uvolnění svalů

Hloubková fyzio masáž účinně uvolní svalové tkáně, odstraní svalové spasmy (křeče) a obnoví přirozenou délku svalových vláken. Technika masáže umožňuje proniknout do nejhlubší struktury svalstva a dochází k tzv. rozvazování svalů a stimulaci akupresurních center.

Hloubková fyzio masáž kombinuje klasickou masáž s fyzioterapeutickými technikami. Technikou masáže je hluboký tlak v oblasti napětí a bolesti, tak aby se dosáhlo až do hloubky svalů a fascií (blanité pouzdro svalů). Masáž funguje tak, že odbourává tuhé tkáně zvané adheze a tím ulevuje od bolesti.

Jak masáž probíhá?

K hloubkové fyzio masáži se používají masážní oleje. Fyzioterapeut využívá nejen tlak rukou, palců a loktů, ale také dalších masážních pomůcek, jako jsou třeba baňky.

Techniky fyzio masáže zahrnují:

• hluboké tahy,
  • válcování nebo rolování kůže,
  • tření,
  • zvedání,

Hluboké tahy cílí na hluboké svaly a zlepšují krevní oběh ve svalech. Vyvíjený tlak odvádí odpadní látky ze svalů a zmírňuje bolest a ztuhlost svalu.

Rolování kůže při hloubkové masáži zvyšuje teplotu a zlepšuje pružnost tkáně, tím se uvolňuje napětí a snižuje bolest.

Tření je účinná masážní technika. Jde o lokalizovanou manipulaci prováděnou příčně přes svalová vlákna. Díky tomu se zvyšuje krevní oběh a zlepšuje výživa vazů.

Manipulační technika zvedání vytahuje tkáně od kostí. Tím se  opět zvyšuje krevní oběh a zmírňuje se bolest a napětí, zvyšuje se flexibilita.

Vibrace jsou technikou, která stimuluje lymfu v těle. Vibrační technika pomáhá absorpci tkáňové tekutiny, zklidňuje povrchové nervy a podporuje relaxaci.

Kdy si vybrat hloubkovou fyzio masáž?

Hloubková fyzio masáž pomáhá při chronické bolesti, tuhnutí svalů, při svalové disbalanci a při bolestech způsobených jednostranným přetěžováním. Tato masáž může být dobrým doplňkem i při rehabilitaci po úrazu. Pomáhá totiž zvyšovat prokrvení postižené oblasti, stimuluje tak proces hojení, odbourává zjizvenou tkáň a obnovuje rozsah pohybu.

Využijte naši novinku a objednejte se na hloubkovou fyzio masáž ještě dnes.